onsdag 26 augusti 2015

En ny milstolpe

För två och ett halvt år sedan började jag att fiska igen efter ett väldigt långt uppehåll. För två år sedan (i oktober) började jag att skriva en "dagbok" om mitt fiske på denna blogg. Sedan dess har över 250 inlägg skrivits, alla (utom ett fåtal under denna sommar) har gått i gäddans tecken. Rapporter från fisketurer blandat med tankar runt sportfiske, knep och tips mm.


Under resans gång har fler valt att läsa om mitt harvande i grunda dysjöar i norduppland. Idag nådde bloggen 50.000 visningar, en siffra jag aldrig hade räknat med eller ens funderat på när de första inläggen publicerades. Lika kul och uppmuntrande som otippat! Stort tack till er alla som läser! Ni gör skrivandet ännu roligare.

Skitfiske på er, så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar