fredag 5 september 2014

Att kasta med spinnspö

Jag fick för mig att skapa en liten instruktionsvideo vad gäller att kasta med spinnspö. Dels för att jag fått några frågor om det är svårt och om hur jag gör men också bara för att det verkade roligt. Åtminstone att göra videon. Huruvida den är rolig att titta på får ni avgöra.

Den riktar sig främst till de som precis har eller ska införskaffa sin allra första spinnutrustning. En del av er som tittar har säkert fiskat med spinnspö i många, många år. Det är inte osannolikt att ni hittar brister i min teknik men kom då ihåg att jag riktar mig till nybörjarna. :)

I klippet är kameramannen ett stativ och det bökiga redigeringsarbetet efteråt hoppade jag helt enkelt över. Håll till godo och jag hoppas att någon där ute kan ha nytta av min enkla instruktionsvideo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar