måndag 1 december 2014

Karma14 är igång!



Tryck här för att komma direkt till auktionerna.
 
"Förleksfiske med Fiskesyndrom
 
 Vill du tillbringa en heldag på ett gäddrikt vatten i norduppland under tidig vår 2015? Då är detta något för dig. Ta bilen eller tåget till norra Uppland där jag möter upp dig och en eventuell kamrat (max 2 pers.). Därefter fiskar vi gädda i en grund insjö som håller mycket fisk. Du/ni behöver ha med er egen fiskeutrustning samt flytväst. Beten kan jag låna ut om behov finns. Fika bjuder jag på samt lunch som tillagas i båten. Vidare ska jag göra mitt allra yttersta för att guida till ett riktigt bra gäddfiske.
Nödvändiga kontaktuppgifter tillhandahålls efter avslutad auktion."
Texten ovan står nu att finna på Tradera under Karma, Fiska tillsammans med Anders Perols. Som ni säkert redan vet så är det en veckolång auktion med sportfiskerelaterade prylar och tjänster. Samtliga intäkter skänks sedan till Unicef. Det bete eller den guidning just DU budar på räddar barns liv! Det finns ingenting att tveka över; in och buda! Förra året genererade Karma hela 37 288 kronor! Den summan ska vi sportfiskare hjälpas åt att höja i år!

Skitfiske på er, så länge!

 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar