tisdag 9 december 2014

Över all förväntan

Med risk för att bli tjatig måste jag redogöra för hur det gick på Karmaauktionen som avslutades i förrgår kväll. Jag satt naglad vid datorn den sista kvarten, främst för att följa mitt bud på en Mcmanustail från Caesarlures.

Den främre av de två kommer snart på posten.
Bilden är snodd från Mikaels Instagram.
Nyfiken kollade jag förstås även hur min guidning låg till. Med en minut kvar låg den på 2175. Med en halvminut kvar på 3600 och den slutade på sanslösa 4000 kronor!!!

Med en blandning av chock, lättnad, prestationsångest och ren glädje stammade jag fram resultatet till min familj som redan bänkat sig framför nytt avsnitt av Torpederna. De trodde mig inte först och det var knappt ens att jag själv gjorde det.

Nu återstår bara att skicka ut ett stort tack till vinnarna av auktionen, Tobias och Daniel från Västerås, för er generositet. I vår ska jag göra mitt yttersta för att guida er till ett riktigt bra gäddfiske och håller alla tummar att det också blir så.

Skitfiske på er, så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar