torsdag 27 november 2014

Livebloggning på lördag

Jag skulle egentligen inte ha fiskat idag men syndromet satte sina klor i mig och ledde mig till ån efter jobbet. Tur att man alltid har grejorna med i bilen och därmed är redo som en scout. 
McManus Tail från CaesarLures fick jobba och lyckades locka till sig sex hugg på en timme. Det var dock bara ett av dessa hugg som var ordentligt och resulterade i avkrokning av en arg 2-kilos.


På lördag, när jag får två gäster i båten, tänkte jag försöka mig på att liveblogga mellan 8 - 15. Detta har jag aldrig provat så vi får se hur det går. Täckningen är sådär på sjön och det finns risk att det stjäl för mycket dyrbar fisketid. Går det så går det annars blir det rapport efter avslutat pass som vanligt. 

Skitfiske på er, så länge!







1 kommentar:

  1. How to Make Money from Betting on Sports Betting - Work
    (don't op 사이트 worry if worrione you get it wrong, though) 생활 바카라 The process involves placing bets on different events, but it can งานออนไลน์ also be done by using 룰렛 전략 the

    SvaraRadera